Kristina Samasionokaitė

Projektų vadovė

Projektų vadovas atlieka šias funkcijas:

  • planuoja, organizuoja ir įgyvendina priskirtus projektus;
  • parengia priskirtų projektų valdymo dokumentus, vertina projektų rizikas ir valdymo priemones, nuolat atnaujina projektų valdymo dokumentus;
  • teikia Grupės vadovui informaciją apie projekto eigą, palaiko konstruktyvius dalykinius ryšius su suinteresuotomis šalimis, užtikrinant sklandžią projektų įgyvendinimo eigą;
  • pagal kompetenciją padeda organizuoti Grupės kuruojamus renginius ir susitikimus Prezidento kanceliarijoje, Grupės posėdžius ir dalykinius susitikimus, rengia atmintines Grupės Respublikos Prezidento patarėjams;
  • dalyvauja Grupės renginių, vykstančių Prezidento rūmuose, organizaciniame procese;
  • perduoda Grupės Respublikos Prezidento patarėjams pagal kompetenciją gautus fizinių ir juridinių asmenų raštus, kontroliuoja jų įvykdymo terminus, informuoja Grupės vadovą apie laiku neįvykdytus pavedimus;
  • nesant Grupės patarėjams, atstovauja Grupę susitikimuose, posėdžiuose ir atlieka susijusius pavedimus;
  • rengia raštų fiziniams ir juridiniams asmenims projektus;
  • rengia užsakymus prekėms, paslaugoms ir darbams pagal Grupės poreikius;
  • formuoja gautų dokumentų bylas pagal patvirtintą Prezidento kanceliarijos dokumentacijos planą dokumentų valdymo sistemoje DocLogix, paruošia registravimui siunčiamus dokumentus;
  • kaupia dokumentus, susijusius su savo funkcijų vykdymu, juos saugo ir sistemina pagal patvirtintą Prezidento kanceliarijos dokumentacijos planą;
  • nustatyta tvarka formuoja, sutvarko ir perduoda į Prezidento kanceliarijos archyvą Grupės bylas;
  • vykdo kitas teisės aktų nustatytas funkcijas ir kitus su Prezidento kanceliarijos ar Grupės funkcijomis susijusius Kanclerio, Grupės vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Prezidento kanceliarijos strateginiai tikslai.

Projektų vadovas turi atitikti šiuos reikalavimus:

  • turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
  • išmanyti projektų valdymo metodus;
  • išmanyti ir savo darbe vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybes nutarimais ir kitais teisės aktais,  reglamentuojančiais viešojo valdymo procesus, dokumentų valdymą ir darbą su kompiuterizuotomis dokumentų valdymo sistemomis, tarnybinio protokolo reikalavimus;
  • mokėti valdyti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
  • gebėti planuoti savo darbą;
  • sklandžiai valstybine kalba dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti Dokumentų rengimo bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, teisės aktų rengimo taisykles, gebėti jas taikyti praktiškai, turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją;
  • mokėti ne mažiau kaip vieną užsienio kalbą  (anglų, prancūzų, vokiečių) įgudusio vartotojo C1 lygiu;
  • atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.v