planuoja, organizuoja ir įgyvendina priskirtus projektus;
parengia priskirtų projektų valdymo dokumentus, vertina projektų rizikas ir valdymo priemones, nuolat atnaujina projektų valdymo dokumentus;
įgyvendina viešųjų ryšių priemones, skirtas reprezentuoti Lietuvos Respublikos Prezidentą ir Prezidento instituciją;
teikia Grupės vadovui informaciją apie projekto eigą, palaiko konstruktyvius dalykinius ryšius su suinteresuotomis šalimis, užtikrinant sklandžią projektų įgyvendinimo eigą;
dalyvauja organizuojant ir koordinuojant Grupės darbą su užsienio žiniasklaida;
padeda tvarkyti Lietuvos Respublikos Prezidento socialinius tinklapius Facebook, Twitter ir vaizdo įrašų tinklapį YouTube;
vykdo kitas teisės aktų nustatytas funkcijas ir kitus su Prezidento kanceliarijos ar Grupės funkcijomis susijusius Kanclerio, Grupės vadovo nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
Projektų vadovas turi atitikti šiuos reikalavimus:
turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
išmanyti projektų valdymo metodus;
išmanyti ir savo darbe vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybes nutarimais ir kitais teisė aktais, reglamentuojančiais viešojo valdymo procesus, visuomenės informavimą, dokumentų valdymą ir darbą su kompiuterizuotomis dokumentų valdymo sistemomis;
mokėti valdyti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
gebėti planuoti savo darbą;
sklandžiai valstybine kalba dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti Dokumentų rengimo bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją;
mokėti ne mažiau kaip vieną užsienio kalbą (anglų, prancūzų, vokiečių) įgudusio vartotojo lygmens C1 lygiu;
atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.