Odilija Guntoriūtė

Projektų vadovė

Projektų vadovas atlieka šias funkcijas:

  • planuoja, organizuoja ir įgyvendina priskirtus projektus;
  • parengia priskirtų projektų valdymo dokumentus, vertina projektų rizikas ir valdymo priemones;
  • teikia Kancleriui informaciją apie projekto eigą, palaiko konstruktyvius dalykinius ryšius su suinteresuotomis šalimis, užtikrinant sklandžią projektų įgyvendinimo eigą;
  • kaupia dokumentus, susijusius su savo funkcijų vykdymu, juos saugo ir sistemina pagal patvirtintą Prezidento kanceliarijos dokumentacijos planą;
  • nustatyta tvarka formuoja, sutvarko ir perduoda bylas į Prezidento kanceliarijos archyvą;
  • vykdo kitas teisės aktų nustatytas funkcijas ir kitus su Prezidento kanceliarijos funkcijomis susijusius Kanclerio nenuolatinio pobūdžio pavedimus.

Projektų vadovas turi atitikti šiuos reikalavimus:

  • turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
  • išmanyti projektų valdymo metodus;
  • išmanyti ir savo darbe vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybes nutarimais ir kitais teisė aktais,  reglamentuojančiais viešojo valdymo procesus, dokumentų valdymą ir darbą su kompiuterizuotomis dokumentų valdymo sistemomis;
  • mokėti analizuoti, valdyti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
  • gebėti planuoti savo darbą;
  • sklandžiai valstybine kalba dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti Dokumentų rengimo bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, teisės aktų rengimo taisykles, gebėti jas taikyti praktiškai, turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją;
  • mokėti ne mažiau kaip vieną užsienio kalbą  (anglų, prancūzų, vokiečių) įgudusio vartotojo lygmens C1 lygiu;
  • atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.