koordinuoja Centro komunikaciją: viešina Centro veiklą, suderinus su Komunikacijos grupe, rengia pranešimus spaudai, teikia informaciją ir bendradarbiauja su žurnalistais, siunčia naujienlaiškius ir informacinius pranešimus apie Centro veiklą;
tvarko Centro interneto tinklapį, prižiūri bei pildo socialinių tinklų (Facebook, Instagram, MailerLite, Youtube, TripAdvisor ir kita) turinį;
vykdo kasdienę Centro veiklą: administruoja lankytojų registravimo vidinę ir išorinę sistemą, priima lankytojus, bendrauja su interesantais, atsakinėja į užklausas, kuria ir įgyvendina apklausas, renka statistiką apie Centrą;
organizuoja leidinių, susijusių su Centro veikla, parengimą ir išleidimą;
užtikrina Centro organizuojamų renginių paruošimą, viešinimą bei įgyvendinimą, kuruoja konkursų vykdymą;
vykdo kitus su Centro funkcijomis susijusius Respublikos Prezidento kanceliarijos (toliau – Prezidento kanceliarija) kanclerio nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Prezidento kanceliarijos strateginiai tikslai.
Vyresnysis specialistas turi atitikti šiuos reikalavimus:
turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
išmanyti ir savo darbe vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybes nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais dokumentų valdymą ir darbą su kompiuterizuotomis dokumentų valdymo sistemomis, tarnybinio protokolo reikalavimus;
mokėti valdyti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
gebėti planuoti savo darbą;
sklandžiai valstybine kalba dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti Dokumentų rengimo bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją;
mokėti ne mažiau kaip vieną užsienio kalbą (anglų, prancūzų, vokiečių) pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu.