Violeta Ramančiuckaitė

Vyriausioji specialistė

Vyriausiasis specialistas atlieka šias funkcijas:

  • prižiūri, kaip Prezidento kanceliarijoje laikomasi teisės aktais nustatytų dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos;
  • teikia pasiūlymus dėl dokumentų valdymo procedūrų bei dokumentų valdymo sistemos tobulinimo ir rengia su tuo susijusių teisės aktų projektus;
  • analizuoja Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų valdymą ir teikia išvadas dėl Prezidento kanceliarijos teisės aktų atitikties jiems;
  • konsultuoja Prezidento kanceliarijos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos bei darbo kompiuterizuotoje dokumentų valdymo sistemoje klausimais;
  • rengia unifikuotas dokumentų formas, pažymas apie dokumentų valdymo būklę;
  • atlieka dokumentų apskaitos dokumentų valdymo sistemoje analizę bei rengia statistines ataskaitas;
  • koordinuoja Lietuvos Respublikos Prezidento dekretų ir potvarkių rengimą, registravimą dokumentų valdymo sistemoje ir Teisės aktų registre (TAR);
  • koordinuoja raštų Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybai dėl Lietuvos Respublikos Prezidento skiriamų pareigūnų išsiuntimą;
  • dalyvauja Dokumentų ekspertų komisijos veikloje ir tvarko šios komisijos dokumentus;
  • Skyriaus vedėjo pavedimu atlieka kito specialisto funkcijas jo nesant;
  • kaupia dokumentus, susijusius su Skyriaus funkcijų vykdymu, juos sistemina, formuoja bylas bei registrus pagal patvirtintą Prezidento kanceliarijos dokumentacijos planą ir saugo juos Prezidento kanceliarijoje nustatyta tvarka;
  • vykdo kitus su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Prezidento kanceliarijos strateginiai tikslai.

Vyriausiasis specialistas turi atitikti šiuos reikalavimus:

  • turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
  • išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius Prezidento kanceliarijos darbą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą, kompiuterizuotų dokumentų valdymo sistemų administravimą bei Lietuvos archyvų sistemą;
  • mokėti valdyti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
  • gebėti planuoti savo darbą;
  • sklandžiai valstybine kalba dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijas, Dokumentų rengimo taisykles, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją;
  • mokėti ne mažiau kaip vieną užsienio kalbą (anglų, prancūzų ar vokiečių) pradedančiojo vartotojo lygmens A2 lygiu;
  • atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.