paskirsto tarnybinius automobilius pagal Kanceliarijos darbuotojų užsakymus ir informuoja apie tai vairuotojus;
kontroliuoja ar vairuotojas atliko pavedimą;
tvarko kuro naudojimo apskaitą;
išduoda kelionės lapus ir tikrina ar vairuotojas turi vairuotojo pažymėjimą, suteikiantį teisę vairuoti tos kategorijos transporto priemonę, transporto priemonės registracijos dokumentą, galiojančią medicininę pažymą;
nustatyta tvarka įformina kelionės lapus ir tvarko jų apskaitą;
kilus įtarimams dėl vairuotojo blaivumo, tikrina alkoholio kiekį vairuotojo kraujyje;
vykdo kitus su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Kanceliarijos strateginiai tikslai.
Vyriausioji dispečerė turi atitikti šiuos reikalavimus:
turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
išmanyti ir savo darbe vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais tarnybinio transporto naudojimą, tarnybinio protokolo reikalavimus;
mokėti valdyti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
gebėti planuoti savo darbą;
sklandžiai valstybine kalba dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, išmanyti Dokumentų rengimo bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją;
mokėti ne mažiau kaip vieną užsienio kalbą pradedančiojo vartotojo lygmens A2 lygiu (pagal Europass).