vadovaujantis struktūrinių padalinių pateikta informacija, dalyvauja rengiant Kanceliarijos strateginio veiklos plano projektą;
rengia Kanceliarijos biudžeto programų sąmatų projektus ir nustatytu laiku teikia Lietuvos Respublikos finansų ministerijai (toliau - Finansų ministerija);
atlieka įgyvendinamų programų iš valstybės biudžeto pakeitimų pasiūlymus, susijusius su lėšų paskirstymo tikslinimu atitinkamais biudžetiniais metais;
įveda asignavimų Kanceliarijos įgyvendinamoms programoms vykdyti poreikio prognozių duomenis į VBAM sistemą ir perduoda duomenis Finansų ministerijai, siekdamas gerinti valstybės piniginių išteklių valdymą;
vykdo Kanceliarijos atliekamų ūkinių operacijų einamąją kontrolę - tikrina ar dokumentai tinkamai sutvarkyti ir atitinka nustatytus reikalavimus, atsako už visų tinkamai įformintų ir apskaitos dokumentais pagrįstų Kanceliarijos atliekamų ūkinių įvykių ir ūkinių operacijų įtraukimą į Kanceliarijos apskaitą ir Kanceliarijos buhalterinių įrašų atitiktį Kanceliarijos ūkinių įvykių ar ūkinių operacijų turiniui, siekdamas užtikrinti tikslią ir taisyklingą pirmiau minėtų Kanceliarijos įgyvendinamų programų lėšų apskaitą ir Kanceliarijos finansinės atskaitomybės sudarymą;
rengia Kanceliarijos ataskaitų rinkinius, atsako už jų parengimą laiku ir užtikrina, kad ataskaitiniai duomenys būtų teisingi;
rengia Kanceliarijos FVAIS mokėjimo paraiškas, perduoda ir tvirtina parengtas paraiškas Finansų ministerijai VBAMS ir tikrina mokėjimo paraiškų būklę;
kontroliuoja ar apskaitos registrai sudaromai laiku, ar juos pasirašo darbuotojai, atsakingi už jų sudarymą, sutikrina apskaitos registrų duomenis prieš perkeliant juos į finansines ar veiklos vykdymo ataskaitas, sudaro Kanceliarijos bendrąjį registrą ir jį pasirašo, siekdamas vykdyti einamąją Kanceliarijos finansų kontrolę;
dalyvauja inventorizuojant Kanceliarijos debetinius ir kreditinius įsipareigojimus, kad Kanceliarijos faktinės gautinos ir mokėtinos sumos būtų taisyklingai palygintos su Kanceliarijos apskaitos duomenimis;
sudaro vykdomų priemonių apskaitos registrus;
atsižvelgdamas į Viešojo sektoriaus apskaitos ir atskaitomybės standartų keliamus reikalavimus finansinei atskaitomybei, rengia konsoliduotą metinę finansinę atskaitomybę Viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinėje sistemoje (toliau - VSAKIS), pateikia tarpusavio operacijų derinimo informaciją su kitais viešojo sektoriaus subjektais pagal detalias operacijų grupės sąskaitas, perkelia duomenis į VSAKIS konsolidavimo sritį detalizavimui, atlieka finansinių ataskaitų registro ir konsoliduotų finansinių ataskaitų registro pildytojo funkcijas;
Skyriaus vedėjo pavedimu atlieka kitų Skyriaus darbuotojų funkcijas jų nesant;
nustatyta tvarka rengia bylas perdavimui į archyvą;
teikia Skyriaus vedėjui pasirašyti buhalterines pažymas, siekdamas koreguoti arba dokumentuoti klaidingai įregistruotų Kanceliarijos ūkinių operacijų taisymą;
pagal kompetenciją rengia ar dalyvauja rengiant Kanceliarijos teisės aktų projektus finansų ir kitais klausimais;
vykdo kitus su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Kanceliarijos strateginiai tikslai.
Vyriausioji specialistė turi atitikti šiuos reikalavimus:
turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą fizinių mokslų studijų srities matematikos ar informatikos krypties išsilavinimą arba socialinių mokslų studijų srities ekonomikos ar vadybos ir verslo administravimo krypties išsilavinimą;
išmanyti ir savo darbe vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais reglamentuojančiais darbo santykių reguliavimą, inventorizacijos tvarką, tarnybinių komandiruočių išlaidų apmokėjimo biudžetinėse įstaigose taisykles, valstybės turto valdymą, naudojimą ir disponavimą juo; strateginį planavimą, biudžetinių įstaigų ūkinę veiklą, buhalterinės apskaitą ir atskaitomybę;
turėti ne mažesnę kaip trejų metų darbo patirtį biudžetinių įstaigų buhalterinės apskaitos srityje;
mokėti valdyti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
gebėti planuoti savo darbą;
sklandžiai valstybine kalba dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti Dokumentų rengimo bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją;
mokėti ne mažiau kaip vieną užsienio kalbą (anglų, prancūzų ar vokiečių) pradedančiojo vartotojo lygmens A2 lygiu (pagal Europass);
atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ir susipažinti su įslaptinta informacija.