naudodamasis Darbo užmokesčio apskaitos sistema „Stekas" ir Finansų valdymo apskaitos informacine sistema (toliau - FVAIS) pagal Viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (toliau - VSAFAS) vykdo ir atsako už darbo užmokesčio apskaitą;
skaičiuoja ir perveda į banko sąskaitas Kanceliarijos valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis, darbo užmokestį bei kitas išmokas;
apskaičiuoja ir užtikrina, kad laiku būtų mokami fizinių asmenų pajamų ir kiti mokesčiai, įmokos į valstybės biudžetą, valstybinio socialinio draudimo įnašai, įsiskolinimai fiziniams ir juridiniams asmenims;
rengia Kanceliarijos FVAIS sistemoje mokėjimo paraiškas, perduoda ir tvirtina parengtas paraiškas Lietuvos Respublikos finansų ministerijai VBAMS sistemoje ir tikrina mokėjimo paraiškų būklę;
sudaro vykdomų priemonių apskaitos registrus;
atlieka Kanceliarijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų darbo užmokesčio išlaidų analizę ir teikia siūlymus dėl taupesnio ir efektyvesnio lėšų panaudojimo;
kontroliuoja atsiskaitytinų asmenų pateiktas ataskaitas;
rengia ir teikia pranešimus ir finansines ataskaitas Lietuvos Respublikos finansų ministerijai, Statistikos departamentui, Socialinio draudimo fondo valdybai ir Valstybinei mokesčių inspekcijai;
dalyvauja inventorizuojant Kanceliarijos debetinius ir kreditinius įsipareigojimus, kad Kanceliarijos faktinės gautinos ir mokėtinos sumos būtų taisyklingai palygintos su Kanceliarijos apskaitos duomenimis;
nustatyta tvarka rengia bylas perdavimui į archyvą;
teikia Skyriaus vedėjui pasirašyti buhalterines pažymas, siekdamas koreguoti arba dokumentuoti klaidingai įregistruotų Kanceliarijos ūkinių operacijų taisymą;
Skyriaus vedėjo pavedimu atlieka kitų Skyriaus darbuotojų funkcijas jų nesant;
pagal kompetenciją rengia ar dalyvauja rengiant Kanceliarijos teisės aktų projektus finansų ir kitais klausimais;
vykdo kitus su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Kanceliarijos strateginiai tikslai.
Vyriausioji specialistė turi atitikti šiuos reikalavimus:
turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą fizinių mokslų studijų srities matematikos ar informatikos krypties išsilavinimą arba socialinių mokslų studijų srities ekonomikos ar vadybos ir verslo administravimo krypties išsilavinimą;
išmanyti ir savo darbe vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais reglamentuojančiais darbo santykių reguliavimą, inventorizacijos tvarką, tarnybinių komandiruočių išlaidų apmokėjimo biudžetinėse įstaigose taisykles, valstybės turto valdymą, naudojimą ir disponavimą juo; strateginį planavimą, įstaigų ūkinę veiklą, biudžetinių įstaigų buhalterinės apskaitą ir atskaitomybę;
turėti ne mažesnę kaip trejų metų darbo patirtį biudžetinių įstaigų buhalterinės apskaitos srityje;
mokėti valdyti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
gebėti planuoti savo darbą;
sklandžiai valstybine kalba dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti Dokumentų rengimo bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją;
mokėti ne mažiau kaip vieną užsienio kalbą (anglų, prancūzų ar vokiečių) pradedančiojo vartotojo lygmens A2 lygiu (pagal Europass);
atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ir susipažinti su įslaptinta informacija.