Asta Pesliokienė

Vyresnioji specialistė

 

Vyresnysis specialistas atlieka šias funkcijas:

  • kaupia gautus ir Lietuvos Respublikos Prezidento patarėjų grupėms skirtus popierinius dokumentus, formuoja ir tvarko šių dokumentų bylas;
  • tvarko Prezidento kanceliarijos archyvo fondą, rengia dokumentų bylų apskaitos bei perdavimo valstybės archyvams dokumentus;
  • konsultuoja Prezidento kanceliarijos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, dokumentų tvarkymo, apskaitos, saugojimo, bylų sudarymo, dokumentų atrinkimo saugoti ir naikinti klausimais;
  • teikia Lietuvos valstybės archyvui informaciją apie fondo sudėties ir kiekio pasikeitimus;
  • teisės aktų nustatyta tvarka perduoda laikinai naudoti Prezidento kanceliarijos archyve saugomus dokumentus, rengia laikino perdavimo naudotis aktus;
  • teisės aktų nustatyta tvarka išduoda dokumentų kopijas, nuorašus ir išrašus;
  • vykdo antspaudų ir spaudų apskaitą, inicijuoja informacinių spaudų užsakymus darbuotojams;
  • vykdo saugomų rašytinių dokumentų apskaitą, atlieka jų būklės stebėseną bei įgyvendina dokumentų išsaugojimą užtikrinančias priemones;
  • atrenka dokumentus naikinti bei teikia siūlymus sprendžiant dokumentų vertės ekspertizės ir saugojimo terminų, kai jų nenustato kiti teisės aktai, klausimus;
  • prenumeruoja periodinius leidinius, inicijuoja leidinių įsigijimą;
  • kaupia dokumentus, susijusius su Skyriaus funkcijų vykdymu, juos sistemina, formuoja bylas ir registrus pagal patvirtintą Prezidento kanceliarijos dokumentacijos planą bei saugo juos Prezidento kanceliarijoje nustatyta tvarka;
  • pagal kompetenciją atlieka kito vyresniojo specialisto funkcijas jo nesant
  • vykdo kitus su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Prezidento kanceliarijos strateginiai tikslai.

Vyresnysis specialistas turi atitikti šiuos reikalavimus:

  • turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
  • išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius Prezidento kanceliarijos darbą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą bei Lietuvos archyvų sistemą;
  • mokėti valdyti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
  • gebėti planuoti savo darbą;
  • sklandžiai valstybine kalba dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti Dokumentų rengimo taisykles, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją;
  • mokėti ne mažiau kaip vieną užsienio kalbą (anglų, prancūzų ar vokiečių) pradedančiojo vartotojo lygmens A2 lygiu;
  • atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.