kaupia gautus ir Lietuvos Respublikos Prezidento patarėjų grupėms skirtus popierinius dokumentus, formuoja ir tvarko šių dokumentų bylas;
tvarko Prezidento kanceliarijos archyvo fondą, rengia dokumentų bylų apskaitos bei perdavimo valstybės archyvams dokumentus;
konsultuoja Prezidento kanceliarijos valstybės tarnautojus ir darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartis, dokumentų tvarkymo, apskaitos, saugojimo, bylų sudarymo, dokumentų atrinkimo saugoti ir naikinti klausimais;
teikia Lietuvos valstybės archyvui informaciją apie fondo sudėties ir kiekio pasikeitimus;
teisės aktų nustatyta tvarka perduoda laikinai naudoti Prezidento kanceliarijos archyve saugomus dokumentus, rengia laikino perdavimo naudotis aktus;
teisės aktų nustatyta tvarka išduoda dokumentų kopijas, nuorašus ir išrašus;
vykdo antspaudų ir spaudų apskaitą, inicijuoja informacinių spaudų užsakymus darbuotojams;
vykdo saugomų rašytinių dokumentų apskaitą, atlieka jų būklės stebėseną bei įgyvendina dokumentų išsaugojimą užtikrinančias priemones;
atrenka dokumentus naikinti bei teikia siūlymus sprendžiant dokumentų vertės ekspertizės ir saugojimo terminų, kai jų nenustato kiti teisės aktai, klausimus;
prenumeruoja periodinius leidinius, inicijuoja leidinių įsigijimą;
kaupia dokumentus, susijusius su Skyriaus funkcijų vykdymu, juos sistemina, formuoja bylas ir registrus pagal patvirtintą Prezidento kanceliarijos dokumentacijos planą bei saugo juos Prezidento kanceliarijoje nustatyta tvarka;
pagal kompetenciją atlieka kito vyresniojo specialisto funkcijas jo nesant
vykdo kitus su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Prezidento kanceliarijos strateginiai tikslai.
Vyresnysis specialistas turi atitikti šiuos reikalavimus:
turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius Prezidento kanceliarijos darbą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą bei Lietuvos archyvų sistemą;
mokėti valdyti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
gebėti planuoti savo darbą;
sklandžiai valstybine kalba dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti Dokumentų rengimo taisykles, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją;
mokėti ne mažiau kaip vieną užsienio kalbą (anglų, prancūzų ar vokiečių) pradedančiojo vartotojo lygmens A2 lygiu;
atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.