teisės aktuose nustatyta tvarka aptarnauja į Lietuvos Respublikos Prezidentą ar Kanceliariją besikreipiančius asmenis ar jų grupių atstovus, teikia informaciją telefonu apie jų prašymų nagrinėjimą bei Kanceliarijos turimą viešąją informaciją;
priima asmenų tiesiogiai įteiktus prašymus ir perduoda juos registruoti Dokumentų valdymo skyriui;
teisės aktuose nustatyta tvarka nagrinėja Lietuvos Respublikos Prezidentui ir Kanceliarijai adresuotus asmenų prašymus, rengia į juos atsakymus;
vykdo kitus su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Kanceliarijos strateginiai tikslai.
Specialistė turi atitikti šiuos reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip vidurinįjį išsilavinimą;
išmanyti ir savo darbe vadovautis Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybes nutarimais,kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, asmenų aptarnavimą;
mokėti valdyti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
gebėti planuoti savo darbą;
sklandžiai valstybine kalba dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti Dokumentų rengimo bei Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, turėti bazinę kompiuterio raštingumo kvalifikaciją;
atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.